سوالات متداول

  • عمومی

  • شیپ ریت چیست؟

    شیپ ریت بستری تحت وب است که ارتباط میان افراد یا شرکتهایی که در جستجوی خدمات حمل جهت واردات کالای خود هستند را با افراد یا شرکتهایی که ارائه کننده این خدمات هستند مهیا می کند

  • شیپ ریت برای چه نوع کالاهایی مناسب است؟

    هر نوع کالایی از بسته های کوچک پستی تا محموله های پالتی و کانتینری و فله با هر مقدار ارزش امکان ثبت در سامانه شیپ ریت را دارد در زمان ثبت استعلام لازم است نوع بار،بسته بندی و شرح بار در فرم مربوطه تکمیل شود

  • آیا برای حمل کالا لازم است با شیپ ریت قرارداد تنظیم شود؟

    خیر،شیپ ریت تنها ابزاری است که بهترین نرخ ها را برای محموله های حمل از شرکتهای حمل گرفته و به مشتریان ارائه می دهد،پس از تصمیم گیری استعلام کننده و نه شیپ ریت،اطلاعات تماس شرکت برنده استعلام در پنل کاربری استعلام کننده قابل مشاهده بوده و طرفین برای اجرای حمل، قرارداد تنظیم خواهند کرد.

  • چه مدتی برای استعلام یک بار در سامانه شیپ ریت نیاز است؟

    معمولا برای بارهای عادی هوایی 3 روز ،بار زمینی و دریایی 5 روز نیاز است که در صورتی که بار شرایط خاصی(خطرناک،شیمیایی،ترافیکی،...) داشته باشد لازم است استعلام برای مدت بیشتری ثبت شود

  • من بسته ای از آمریکا دارم،شیپ ریت می تواند مفید باشد؟

    بله،شیپ ریت برای هر نوع کالا بجز کالاهای ممنوعه و از هر مبدا می تواند بهترین نرخها را از شرکتهای حمل برای شما مهیا کند

  • چه کسانی می توانند ارائه کننده خدمات حمل در شیپ ریت باشند؟

    هر شرکت حقوقی که دارای مدارک اشاره شده در بخش ثبت نام شرکتهای حمل می باشد می تواند نسبت به ثبت نام در بخش شرکتهای ارائه کننده خدمات حمل ثبت نام کنند و پس از ارزیابی و تایید به عنوان ارائه کننده خدمات حمل به استعلامها پاسخ دهد

  • Payments

    • Privacy

Close